[2+1] 薯仔@台北 - BB食乜好?

好多媽媽一提起同BB去旅行, 第一個問題就是"點樣煮粥仔比BB食?"

雖然BB仲未可以食大人野, 但要在酒店無火的情況下準備粥其實是可行的, 你只需要一個象印的燜燒罐就可以了! (利申: 我無收錢的, 歡迎象象贊助!!) 當然出發前一定要試過焗到先啦!

記得第一次去愉景灣旅行, 我們兩日一夜準備咁多大陣仗:

https://www.facebook.com/3potatos/photos/pb.286960791496185.-2207520000.1420817733./305041713021426/?type=3&theater



今次我們5日4夜, 我地既準備簡單多了, 兩罐300g 奶粉(細罐SAMPLE裝), 5餐米, 5餐PASTA (用我之前剩低的奶袋裝起一餐既份量, 米同Pasta 都要拎因為兩者和象罐配合的時間不同, 可以因應行程而決定食哪一種比較方便..), 糊仔sample x2, 兩個小日本番薯, 一大一細baby food和1-2盒米餅 - 唔算太多吧???

準備BB食物一定會預多D, 我地都預左會嘥架啦!

第一日落機去到酒店已經5點, 肥妹妹6點左右要食晚餐, 所以我事前準備了一個細的Baby food, 加入焗好的pasta, 30分鐘食得! 之後我地去超市入貨, 明天的午晚餐有肉有菜可以了...肥妹妹在香港時也是一樣的食物食兩至三天, 所以我們在超市買給她的食材可以足夠她三天的份量, 即使後來幾天買不到別的食物也沒問題!!! 而且我們還有一個baby food stage 3 的做後備!




因為是我們的第一次三人行, 穏陣起見我們訂了serviced apartment, 有廚房的, 所以我要準備肥妹妹的伙食當然是很輕鬆, 只要早一點起床便可以... 但粥我一直都是焗出來的, 只是明火烚了鷄肉和菠菜, 但後來也有嘗試過打鷄肉切碎至直接入罐焗也是可以的!!

除了正餐自己準備外, 我們也讓品嚐了一點人間美味... 其實大部份我們給她吃的東西都是原材料, 沒有調味的, 例如酒店早餐的麪包, 乳絡, 粟米, 水果...呢個BB 其實都真係好大食....




雖然大家都會為BB大費周章的準備, 但個人覺得去旅行時有些情況是可以放一下手的, 不用把自己迫得太緊.... 例如我們有一天晚餐找不到地方, PASTA 沒有地方預熱換水, 最後去到老麥先給肥妹妹晚餐時, 只好改開米糊給她....又例如我們最後一天, 怕時間不夠準備午餐, 便先直接的留起一些白粥, 以便不時之需, 最後也真的食了, 還拿了一隻白烚蛋TIM!!

BACK TO 行程篇

.

沒有留言:

張貼留言